dimarts, 11 d’octubre del 2011

Així sí

Sentir-se agredit però no respondre, pensar que "mira, tant és, ara no em ficaré en cap discussió desagradable", que una flor no fa estiu i que no ve d'aquí, que això de queixar-se ja ho faran els altres. Així, no.

Sentir-se agredit i reflexionar, pensar que la cosa no pot quedar així, que almenys cal que ens fem sentir, que tampoc costa tant fer un petit gest i que tot suma. Així, sí.


(Cliqueu sobre la imatge per ampliar-la)
















PD: Era l'hotel Eurostars Lucentum 4* d'Alacant ciutat.

7 comentaris:

Alyebard ha dit...

Així Sí! amb dos c.ll.ns! I que tots fem igual.

Barcelona m'enamora ha dit...

Ben fet!! Sembla una broma de mal gust anunciar que hi ha "personal multilingüe" i que no parlin ni la llengua del país!

Ja ens explicaràs què us han contestat.

Una abraçada!

Ferran ha dit...

Molt bona manera d'expressar-ho, i de convidar a fer-ho així. Gràcies.

andreu ha dit...

Ben fet. Hem de potenciar la cultura de la reclamació, qual calga.

Claudi ha dit...

Si els catalanoparlants ens queixessim més, segur que aquestes coses no passarien!

Miquel Boronat Cogollos ha dit...

La política democràtica es mou aixina, amb la participació dels ciutadans. En este cas, cal tindre en compte quin és l'estatut del consumidor al País Valencià (veg. DTL). I a pesar del que diuen unes lleis insuficients, cal reclamar i exigir sempre, tal com has fet molt ben fet.

una lingüista ha dit...

ALYEBARD: Sí, si tothom sempre actués així, la cosa canviaria... Però no és fàcil.


BARCELONA M'ENAMORA: Ja ho pots ben dir, ja, una bona broma...!


FERRAN: De res, espero que serveixi d'alguna cosa!


ANDREU: Sí, cal que fem valer els drets que tenim.

CLAUDI: Justa la fusta!


TÈCNIC LINGUÍSTIC: Gràcies per l'enllaç! I sí, tens tota la raó.